Erica

Min blogg om allt och ingenting

solo i stockholm

Kategori: Allmänt

hejhej!

now i'm back! har haft en kanske lite för lång semester från bloggen, men va tusan.. har haft annat för mig..;)
sommaren har iallafall varit hur bra som helst.. synd att 4 veckors semester fort snabbt förbi. helt underbart vädr har det tillomed varit.
sen jag kom tillbaka till jobbet efter semester har allt varit stres, stress, stress.

I skrivande stund befinner jag mig i huvudstaden, har börjat plugga på universitet här.. på distans och halvfart eftersom man jobbar samtidigt.
tänkte först börja plugga lite eftersom vi ska läsa o skriva om nån text tills på torsdag.. därför det kommer ett blogginlägg.. man gör ju alltid allt annat än att plugga..haha.

lovar bättre uppdatering föröver!

:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: