Erica

Min blogg om allt och ingenting

När året går mot sitt slut

Kategori: Allmänt


En liten årsresume av 2011, jag ska kicka igång bloggen igen nästa år. Jag lovar!



Vad har du lärt dig i år?
Att inte ta något förgivet

Blev året som du har tänkt dig?
Jag hade egentligen inte tänk så mycket hur 2011 skulle bli, så nej.

Vad har du tittat på?
Mina Favoritserier som vanligt!

Vilka människor har du hängt mest med i år?
Nära o kära.

Vilka nya personer har du lärt känna i år?
Jag har lärt känna några stycken och det gör mig glad. Jag är så tacksam att jag har lärt känna er. Kärlek till er <3

Vad är det finaste du fått i år?
Uppskattning

Gjorde du något som du aldrig gjort förut?
Började läsa på Universitet även fast jag hatar att plugga.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej.

Vilka länder besökte du?
Har faktiskt bara varit i Sverige i år.

Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?

30 april och 18 juni

Bästa köpet?
Ny vinterjacka från Didriksson

Vad spenderade du mest pengar på?
Flyg och tågbiljetter. Förutom Mat och Hyra förstås.

Gjorde någonting dig riktigt glad?

JA, det finns mycket som gjort mig glad iår.

Vilken/vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?

Innan jag kände dig av Melissa Horn

Vad har du mest lyssnat på för musik?
Lars Winnerbäck o Melissa Horn

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med andra år?
Både och, men mest gladare tror jag

Vad önskar du att du gjort mer?
Vågat mer, som alltid. Jag är en sån fegis

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Hade kalas för hela familjen och åkte tåg

Hur skulle du beskriva din stil 2011?
Ganska tråkigt faktiskt, mycket leggings/tajts

Vilka kläder har du använt mest?
som ovan, leggings och tajts

Nu väntar vi på 2012 med spänning, ett helt oskrivet blad. Med en sak är säker, 2012 ska blir mer nyttigare och träningsrikare. (och jag ska blogga mer) SKål för ett härligt 2011 och 2012 kan bara blir bättre! Ta hand om er så hörs vi nästa år!

// E

Kommentarer


Kommentera inlägget här: