Erica

Min blogg om allt och ingenting

tisdag - inte riktigt som jag tänkt

Kategori: Allmänt

det var varit SOL SOL SOL idag.. och varmt typ noll gradigt...men har haft de sjukt STRESSIGT idag..
sen när jag slutade jobbet hade tänkt träna eftersom jag inte hade någon teori idag..
högen med klara kort svämande över och jag var tvungen att skicka fakturor..så när jag kört sista lektionen tog jag tag i den högen och blev kvar nån timme.. skönt att Inte bli störd av telefonen eller likande.. bara kollegan som hade kurs..
precis när jag kom hem fick jag ett sms av en som inte kunde köra halka imorgon, så jag fick springa (ja, jag sprang faktiskt!!)  till jobbet och fick panikringa in en annan som kunde ta platsen.. haha..
sen tog jag en kort promenad eftersom klockan var för mycket för gymmet.. sen hem o äta middag, duscha o nu sitter jag här.. läser bloggar och ser på DH..

jag är så fruktansvärt trött så jag kommer nog somna tidigt (efter DH)..

:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: