Erica

Min blogg om allt och ingenting

just a happy morning

Kategori: Allmänt

 
söndag, söndag, söndag.. 
härligt med en till ledig dag! trodde nästan att de var söndag igår då jag var "ledig" även i fredags. 
 
vi har fått några härligt varma dagar här och de tackar jag för, inte mig emot att det är sommarvärme redan nu. men idag känns det faktiskt lite kallare i luften. 
igår satt jag på balkongen och bara njöt, älskar att äntligen bo i en lägenhet med balkong! 
 
utbildningen var bra i torsdags, även om man vet nästan allt de där som tas upp så skadar de inte att bli påmind och omskakad lite grann. 
 
dagens planer är inte så många, ska städa och röja undan lite är.. ser ut som ett bombnedslag, jag får ju nämliggen gäster som ska bo här hela veckan. :)
 
hoppas ni får en trevlig söndag vad ni än ska göra!
 
:) 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: