Erica

Min blogg om allt och ingenting

a little party nerver killed nobody

Kategori: Allmänt

TACK för att ni fortfarande tittar in här fast det är mykcet glest mellan uppdaterningarna. Såg att de är en månad sm sist, kör på nån slags ny grej med bara en uppdateriing per månad.. haha :P

Jag är iaf hemma hos mamma o pappa, fast dom drog till gran canaria igår.. lyllo dom., fast solen skiner här också! Ett år sedan jag också var där. tiden går fort, ett år sedan jag flyttade in i min fina lägenhet, ett år sedan jag jobbade i kiruna, ett år sedan jag och S började umgås på riktigt och vi har hunnit med mycket kul under de här året. vem hade kunnat tro att jag, ett år senare, skulle sitta här med ett nytt jobb, nya körkortsberhörigheter, nya kollegor och massor med nya spännade saker att lära sig varje dag. jag hade inte kunnat tro de. men det är sant och jag är så tacksam över de :D

Idag ska jag umgås med min kära vän A.. vi ska äta middag, dricka vin, surra ikapp och sen fira att M fyller år på måndag! klackarna i taket ikväll. lets go!
 

//E

Kommentarer


Kommentera inlägget här: