Erica

Min blogg om allt och ingenting

Måndag fast söndag ändå

Kategori: Allmänt

Hej!
 
Det blev visst inget mer inlägg förra året som utlovat men jag haade inget internet de sista dagarna.eller jag hade internet men de var såå segt, att ladda en sida tog typ en evighet. 
 
Idag är de den sista lediga dagen men jag har redan hunnit jobba två dagar förra veckan, men de var så lungt så de kändes knappt som jobb.
 
hur som helst, ledigheten har varit helt underbar, jag har inte gjort mycket och de var varit väldigt välbehövligt, har som sagt haft en rätt så intensiv höst. 
 
ska snart dra ut på en promenad, det nya livet ni vet. haha. men nu måste jag komma iform, 135 dagar har jag på mig. jag längtar! 
 
En bild från juldagen, så jävla roligt! 
 
 
:D
 

Kommentarer

  • s säger:

    2014-01-06 | 23:47:52

Kommentera inlägget här: