Erica

Min blogg om allt och ingenting

Fyllda av stolthet och vilja

Kategori: Allmänt

 
Söndag, söndag.. idag har jag varit uppe sedan 07.30.. vet inte varför men jag bara vaknade då. Har hunnit med massor, jag fick lite av en chock när jag såg på klockan nyss och såg den bara var 13.30!
 
I onsdag var dagen D, som alla (nästan) väntat på.. mitt prov för CE, de gick galant och jag kände att en stor sten ramlade från mina axlar! trodde backningen skulle gå åt skogen men de gjorde den inte. Jag har ju lite extra press på mig eftersom jag är lärare själv. puuuuh nu kan jag andas ut en liten stund iaf. 
nu kan jag helt lagligt köra ett sånt här ekipage själv :D :D 
 
 
utanför vräker snön ner och vad ska man hitta på idag? ligga i soffan och kolla netflix, ja tack! 
 
:D 
 
 
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    grattis till det nya kortet/D

    2014-02-02 | 17:51:44
  • Rosie säger:

    Fan, vad coolt 😃

    2014-02-05 | 22:52:19
    Bloggadress: http://rosand.blogg.se

Kommentera inlägget här: