Erica

Min blogg om allt och ingenting

I skuggan av din stolthet ska jag resa mig och gå

Kategori: Allmänt

Jag har länge velat säga något men igår blev de officielt. Jag har fått nytt jobb!!! Igår sa jag upp mig, de känns så skönt! Jag är så jävla nöjd. 
 
så om en månad börjar nya äventyr på Yrkesakademin. Jag fortsätter som trafiklärare fast nu på tyngre behörigheter, i mitt fall, lastbil och lastbil med släp. så nu efter min semester så jag har bara två veckor kvar att jobba i personbil. så jävla skönt! 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • S säger:

    Så himla glad för din skull ♥

    2013-07-20 | 21:20:52
  • Rosie säger:

    Vad roligt :)
    Blir du kvar i Gällivare eller kommer du tillbaka till Luleå?

    2013-07-22 | 09:55:37
    Bloggadress: http://rosand.blogg.se

Kommentera inlägget här: