Erica

Min blogg om allt och ingenting

jag har ändrat i mitt rum, köpt nya möbler

Kategori: Allmänt

åh fan va less jag är.. SÅ skönt att måndagen är över.  haft en dålig dag, fast jag fick ett bra besked iallafall...:)
jag blir så irriterad på vissa så jag vet inte riktigt vet vad jag ska göra..
men det blir nog bättre på onsdag, hoppas jag iallafall..

här kommer iaf några bilder på mina nya möbler..
tack mamma o pappa för all hjälp!!


är sjukt nöjd över tavlan ovanför soffan.. :)



ett skoskåp och en MALM byrå.. väldigt skönt med kläförvaring.. har haft allt på golvet i en hög tidigare..

det går lite segt att ladda upp bilder så detta för duga tills vidare..

:)

Kommentarer

  • Julia säger:

    vad fint du har det :)

    2010-09-27 | 21:18:35
  • Anonym säger:

    Såååååååå snyggt!!!!!!!!!!! / m

    2010-09-27 | 22:07:45

Kommentera inlägget här: