Erica

Min blogg om allt och ingenting

update från veckan

Kategori: Allmänt

stockholms veckan var jättebra! helt klart den bästa veckan på hela tiden. har aldrig lärt mig så mycket (användbart) som nu. jag är jättenöjd plus att det blev en hel del shopping ;)
kom hem från sthlm på torsdag, åkte till skeå på fredag.. fick träffa lillasyster som jag inte sett sen typ i julas, blev lite snyggare i håret också.. hehe

kom till hit på söndagkväll, fick en överraskande möte på tågstationen :)

förra veckan var helt gaaalen..det rasade i gruvan så hela huset har gungnat rejät från söndagkväll tills onsdag, från o till.. inte hela tiden givetvis ;) sen hade jag en tenta som skulle in på torsdagen så jag jobbade lääänge på dagarna och sen hem o skriva. jag hann klart. puuh! nu är det bara det sista kvar, utvecklingsarbetet.. sen hoppas jag på godkännande :D
hann inte ens träna en enda gång förra veckan, men nu till veckan blir det ändring.

i fredags så blev vi sminkade, fick agera "modell för en dag" det var en kul grej.. men tröttsamt som tusan, tuuur att man inte är modell ;)
igår rensade jag bland mina kläder, tog undan vinterskor och jackor.. åkte sen på filmkväll hos en vän som jag inte träffat på länge.
idag fick man ju sova en timme kortare.. grrr.. har städat, tvättat, varit på promenad med E. nu sitter jag är här och håller på att skriva. skriva så tangenterna glöder.. ska skicka in en början till utv.arbetet för Ok:ande ;)

oj, vilket lång inlägg det blev.. men en del gäller att skriver så kort.. hehe.. så nu, vet ni att jag lever :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: