Erica

Min blogg om allt och ingenting

sommarens sista sång

Kategori: Allmänt

idag är de min sista dag som semesterfirare. imorgon börjar allvaret igen. känns sådär måste jag säga, skönt att komma tillbaka till lite rutiner men samtidigt så ska de bli oerhört jobbigt att kliva upp imorgonbitti.

här kommer ett litet bildregn från min semester:

solen saknades den första veckan, men man behöver inte fint väder för att vara ute med vovven ;)



sen kom solen och semesterns enda strandhäng



har hunnit äta lite grillat också



och ätit melon



och läst tidningar i solen..



varit på bio



tagit några promenader..




ja, det var väl ungefär endel av min semester.. det har varit skönt att vara ledig och träffat alla som jag inte ser så ofta men nu väntar hösten och allt vad de innebär, längtar lite faktiskt :)

//E

Kommentarer


Kommentera inlägget här: