Erica

Min blogg om allt och ingenting

Söndag

Kategori: Allmänt

det var visst rätt längesen jag skrev något här, men jag har fullt upp :)
jag har skaffat mig en lite kissekatt, som jag tyvärr verkar ha blivit allergisk mot. så nu måste jag leta nytt hem åt henne. nån som vill ha en kattunge??

Sen har jag min rapport att skriva till skolan, den ska vara klar o inlämnad på onsdag.. då kan jag andas ut och återfå lite av livet iaf!  sen ska jag opponera på någon annans arbete, men det borde väl inte vara så jobbigt!?
Nu i skrivande stund sitter jag på jobbet- ja, ni läste rätt. på jobbet. en söndag. men jag jobbar inte utan pluggar.
jag får mer gjort här och jag har en bättre dator med tillhörande skrivare.

nu har jag tagit en liten kaffepaus, ska läsa lite bloggar och sen återgå till skrivandet.

puss o kram!

ps: jag har skaffat instagram.. essesbilder heter jag där om ni är intresserade.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: