Erica

Min blogg om allt och ingenting

hoho

Kategori: Allmänt

äntligen är denna vecka tillända.. eller ja, den har iosf passerat i räser fart.. men ändå.
en lite update på läget iaf.
min rapport är inskickad o klar! nu har jag en av mina klasskamerters rapport att opponera på.

jag har inte sovit ordentigt på hur länge som helst. jag vaknar vid 12 när de sprängs och sen har jag så svårt att somna om. vaknar tillomed flera gånger per natt för att jag sover oroligt. längtar tills jag åker hem och kan sova nätterna igenom. :)

i övrigt så jag har tränat på bra i veckan.. var på cirkelträning igår (första gången) och de var skoj! så det blir fler gånger! sen försov jag mig imorse så jag missade spinningen  :( när jag för en gångskull fått med mig kollegan o spinna. typsikt. skyller allt på dålig sömn, vilket är lkabs fel :P hahaha

trevlig fredagkväll!

:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: