Erica

Min blogg om allt och ingenting

åskan mullrar ovanför mitt tak

Kategori: Allmänt

oj, vilken dag det har varit idag.. den började dock jävligt dåligt men sen blev det bättre.. har nyss avslutat ett 12 timmars pass på jobbet.. kom värsta åskovädret under sista körningen så vi kunde knappt prata med varandra för allt regn o åska.. men när jag gick hem från jobbet lyste solen, men nu regnar det och åskar igen.trist lixom.

jag måste packa klart idag. åker direkt efter jobbet imorgon.. det är mycket man ska ha med sig fast vi inte är borta så länge..
typ, utflykter, finmiddag, "inte-lika-fin-middag", möte, räkfrossa.. kan säga att det blir många par skor iallafall..;)

nu ska jag återgå till packningen.. och hoppas vi kommer oss iväg.. jävla island och jävla askmoln. just nu ställer dom in flygningar till/från landvetter.. fan också.

:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: