Erica

Min blogg om allt och ingenting

jag blev så förbannad

Kategori: Allmänt

dagen idag började BRA! jag är rätt så nöjd, blir nog uddevalla till våren. äntligen lite roligt.
men förmiddagen gick så otroligt seeegt..
eftermiddagen blev inte riktigt som jag tänk mig.. en lektion gjorde mig helt sluuut. jag fick seriöst huvudvärk.. jag som har ett mycket långt tålamod, min stubin är lång men idag fick jag fan nog. Fy fan va less man kan bli..
sen var resten av dagen förstörd.
var tvungen att ta ut lite iska på gymmet.. haha

regnet har öst ner nästan hela dagen, men nu har de övergått i snö.. och det är kallt.. det blir nog halkiga vägar imorgon...:S

nu har jag tänt ljus och kokat Te. ska bädda ner mig i soffan.

:)

Kommentarer

  • Anonym säger:

    va kul det ska bli!eller /h



    2010-10-19 | 19:45:20

Kommentera inlägget här: