Erica

Min blogg om allt och ingenting

Lördag

Kategori: Allmänt

Idag har jag ÄNNU mer träningsvärk.. det konstig är att jag har så mycket träningsvärk i benen, framsidalår, utan att ens kört en enda benövning? mycket underligt faktiskt.. kanske kommer från uppvärmningen, jag vet inte.. så jävla dåligt tränad så det är inte sant. men nu ska det bli ändring på det. jag har sagt de många gånger men nu.. nu är det BEACH 2011 som gäller.. hhaha.. och tänkte även sprigna (läs: jogga) mig igen vårruset. måste nog ta hjälp av en PT om jag ska klara de.. haha.

men nog om träning..

idag ska jag inte göra någoting alls, bara vara hemma.. eller föressten jag ska ju övningköra med syrran så fort hon kommer hem från stan. inte ens när man är ledig får man vara ledig.. ;) hehe

:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: